30 Eylül 2013 Pazartesi

Taare Zameen Par


Harika bir film tavsiyesiyle geldim.İzlerken hayran olacağınız,sonrasında ise iyi ki izlemişim diyeceğiniz türden her yönüyle mükemmel bir bollywood filmi diyorum,iddialıyım:)


Eee böyle bir filmi kim yapar?Amir Khan'dan başka.Boşuna sevmiyorum ben bu adamı.Tamam yakışıklı,karizmatik vs.. o kısma hiç girmiyorum yoksa bitmez bu yazı.Çocuk yakışıklıyım nasılsa ne yapsam tutar deyip çekilmiyor ki kenara.Çalışıyor, üretiyor.Bize de izlenilesi harika filmler bırakıyor.

Hikayeyi anlatmayı sevmem fakat azıcık değinmeden de geçemeyeceğim.Diskleksi rahatsızlığı nedeniyle okuma yazmada ve dolaylı olarak da hayatın her alanında başarısız olan bir çocuğun hiç de öyle olamayacağını kanıtlayan,her çocuğun özel olduğunu,sadece yöntemlerle alakalı sorunların aşılması gerektiğini öğretiyor bizlere.


Bana göre öğretmenim diyen herkesin mutlaka izlemesi gereken müthiş bir film.Bir çocuğun mutluluğu olmak,onunla öğrenmek,öğretebilmek,onda kimsenin görmediğini görebilmek..Kısaca Taare Zameen  Par(Her çocuk özeldir)dedirtiyor...


2 yorum:

  1. az önce yorumum silindi çok sinir oldum!
    bu da benim hint filmleri listemde olan bir bir film ama her zaman yaptıgım yorumu tekrar edeceğim, henüz hint filmlerine geçemedim :(
    seveceğimi de düşünüyorum oysa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen Hint filmine başlayınca kopamamaktan korkuyorsun.Yoksa çoktan başlardın:)Kaçırmazsın hit olan filmleri bilirm.

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea