23 Eylül 2013 Pazartesi

SİZCE HANGİ MUTFAK?

Bir süredir ortalıkta yokum.Farkeden oldumu bilmem:( Koşuşturmalar içerisindeyim.Rabbim nasip ederse kendi evimize taşınacağız sonunda.Kira zor.Mevlam ev isteyen herkese nasip etsin inşallah,huzur ile beraberinde tabi.
Arkadaşlar biraz kararsız kaldığım alanlar oldu.Çevremdekilerden de yeterince yardım alamıyorum.Aklıma benim blogger arkadaşlarım geldi.Yardımınıza ihtiyacım var.Mutfak dolaplarının rengi konusunda çok kararsızım.Elimde var olan bir kaç modelden hangisi olmalı,seçim yapamıyorum.Bir de siz bakın bakalım şu internetten bulduğum modellere.


Mürdüm rengini çok sevdim.


Bu da pembişim benim.


Şimdi hepsi de pembe mi diyeceksiniz?Hepsi de birbirine çok yakın renkler fakat dolap modelleri farklı.Hangi renk hangi modelle olmalı  yardımınıza başvuruyorum:)


Bu kadar pembeden sonra siyah renk içinizi mi kararttı?Fakat siyah ile beyazın asaleti de farklı şimdi.Banyomda da siyah beyaz fayans ve banyo dolabı var.Acaba mutfakta da olursa takım gibi mi olur?
Bu arada mutfağım öyle çok geniş değil uzunluğu 7 metre,genişliği de fazla sayılmaz.Ayy iyice marangoz muamelesi yaptım size kusuruma bakmayın.Bu aralar hep ölçü veriyorum farklı yerlere:)
Kısa bir zamanım var.İvedilikle cevaplarınızı bekliyorum:)



    

5 yorum:

  1. BENCE İKİNCİ RESİM GÜZEL KULLANIŞI RAHAT OLANA BAKMAK LAZIM MALUM MUTFKLAR HEP BAYANLARIN OLUYOR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende pembe tonları düşünüyordum:)Tavsiyen için sağol canm:)

      Sil
  2. bak kesinlikle pembe olmaz! siyah da!
    ben beyaz bir mutfaktan yanayım ki burda tam aklımdaki mutfağı ögremedim. yine mürdümü daha açık duvarlarla beraber düşündüğümde hoşuma gitti. açık renkler, krem ekru gibi, onları renkli aksesualarla bütünlemeni bekliyorum senden ve muhakkakson halini görmek isterim!
    ve hayırlı olsun!
    çok sevindim çok huzurlu mutlu olsun inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürdümü bende çok sevdim Seyhan.Duvar rengimde açık rek.Uyar diye düşünüyorum.Açık renk mutfak son 2 yıldır benm de tercihimdi fakat hangi mutfağı görsem beyaz ve tonları.Faklılık olsun istyrm biraz belki.Ama inan ben bile en son neye karar veririm bilemiyrm.Güzel dileklerin içn de çooook teşekkür ederim Seyhancım:)

      Sil
  3. Mor olanlar güzel tabi ama benim vaz geçilmezim siyah beyaz..
    Yakın zamanda yaptırdım bende siyah beyaz oldu.
    Bayramdan sonra resimleri paylaşağım bakalım :)

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea