6 Eylül 2013 Cuma

BENİM DÜNYAM (Black)

Başrollerini Beren Saat ile Uğur yücel'in paylaştığı Benim Dünyamın fragmanı yayınlandı.Black filminin uyarlamasıdır Benim Dünyam.Orjinal filmin yorumunu daha önce yapmıştım onun için tık tık!



Beren'in Black filminden uyarlama bir senaryoda başrol oynayacağını duyduğumda olmaz demiştim.Türk usulünde duyguları hintliler kadar aktaramazlar, ama yanıldım.Birebir aynı oynamış Beren ,fragmandan gördüğüm kadarıyla hayran kaldım.Şu hareketler ve mimikler aynını aratmıyor.Ben aslında taklitlere karşıyım.Nerede taklit görsem hevesim kaçar,izlemek istemem.Yoksa elbette biz daha iyilerini de yaparız:)


Benim Dünyam 1950'li yılların Büyük adasında geçiyor.
Film de Uğur yücel ve Ayça bingöl'de dikkat çekiyor.Ama şu Yücel'in tombikliği olmasaydı dahamı iyiydi ne :) Eminim her zamanki usta oyunculuğu kilolarını görmemizi engelleyecektir.Sizde eğer Black'i izlemediyseniz izleyin:)Anlayacaksınız nasıl birebir aynı olduğunu.Baktımda başrolün kıyafetleri,üniversiteye kabuldeki koltuklar felan herşey aynı.Taklitte sınır tanımıyoruz:)En azından oyunculukla kurtarıyoruz olayı :)
Film 25 Ekim'de vizyona giriyor .Keyifli Seyirler...





2 yorum:

  1. özgün senaryolar olsa daha iyi olur tabi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E tabii mesela beyaz kelebek degil mi?Gise hasilatindan cok filmde kaliteye onem verilmisti ki hakettigi degeride gordu.

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea