5 Eylül 2013 Perşembe

Senden Önce Ben

Bende güzel duygular uyandıran bir kitaptı Senden Önce Ben.Nasıl desem ki karakterin duygularını bu kadar iyi yansıtabilmesi beni şaşırttı.Çok sıcak ve içten bir romandı.


   Madem bu kadar iyiydi de ben neden okuduktan 2 ay sonra yorumunu yapıyorum ki?Şimdi değil daha sakin bir zamanda,daha iyi yorumlayacağımı düşündüğüm bir zamanda dedim durdum.Ama fırsat önünüze gelmeyince bir yerden başlıyorsunuz işte.
     Ama siz sakın Senden Önce Ben'i okumak için iyi bir zaman arayıp ta vakit kaybına girmeyin.Bu kitap her yerde kendine yer ediniyor:)Akıcı ve sade anlaşılır bir dille yazılmış.Ben bu kadar zaman sonra bile sanki yeni okumuşcasına heyecanlanıyorsam işte budur derim ben!
   Kitabın ilk sayfasında yer alan yazarların yorumlarındaki 'sakın son 50 sayfasını dışarılarda bir yerlerde okumayın hıçkırıklarınızı tutamayacaksınız' tavsiyelerine uyarak evde bitirdim o sayfaları.


Ama ne sondu.Alışkın olduğumuz gibi bir son olmasa bile...Kendime göre bir final yapmasını istedim hep.Fakat sonunda kendimi yargıladım.Neden herşey bizim istediğimiz gibi olmalı?Başkalarının seçimleri ne kadar önemli bizim için?Mutluluk sadece belirli kalıplar içerisinde mi mümkün oluyor?vs..
Neyse siz okuyun bana hak vericeksiniz bir yerde nasılsa:)

4 yorum:

  1. Paylaşımın üzerine siparişi verdim. Çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Aldım kitabı daha başlamadım ama sabırsızlandım canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenerek okuyacağına eminim.Önemli olan okurken duyguları ortaya çıkaran gözyaşı değildir bence,içinde biryerlerde kitabın iz bırakmasıdır...İzinin kalması dileğiyle

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea