27 Kasım 2013 Çarşamba

2 Kitap

Tükürdüğünü yalamak diye bir şey olmasaydı ben icat ederdim...Hangi kitaptan bahsettiğimi anlamışsınızdır.Bu kadar güzel bir dile sahip olan kitap kolay kolay unutulmaz,tabii halaa okumadıysanız.

Tükürdüğünü yalamak dedim çünkü okuduğum o kadar övgüye, yorumlara rağmen inanamadım bu kitaptan bu başarının çıkabileceğine.Çok önce almış olmama rağmen uzun süre yalnızlığıyla kaldı Ruhi'm.Neyse sonrasında bir sardım pir sardım kitaba:)
Diğer kitabım ise yine geç kalınmış bir kitap.

Kısa kısa hikaye ve mantıkalitelerden oluşan bana göre tam yolculuk kitabı.Kendisine kapılmadan istediğiniz durakta rahatlıkla inebilirsiniz:)Anladınız ne demek istediğimi zaten.
Şimdilerde okuduğum(kapıldığım)bir kitap var ki yorumu yakında...
    

2 yorum:

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea