30 Mart 2013 Cumartesi

Fanaa

Geri döndüümm...diyemesemde artık geçmişte de değilim:)Blogger arkadaşlarımın sevgi dolu içtenlikle yaptıkları tavsiyelere daha fazla kulak tıkayamazdım.Sevgili Nur'un tavsiyesiyle artık kişi sayısına bakmadan arada da olsa kendim için yazacağım..Hepinize çook teşekkür ediyorum...

      İlk yazıma gelecek olursak FANAA..Şu şıralar Kore filmlerimden,Hint filmlerine(Amir'in de etkisiyle)geçiş yapmış bulunmaktayım.Ama geçilmeyecek gibi de değildi hani.Tabi bu birini diğerine tercih ettiğim anlamına da gelmez..

AMİR Khan ve Kajol beraberliğinden doğan unutulmaz bir film...
Amir yakışıklı Hint aktörüm:)filmin başında beni şoka uğrattı resmen uzun saçlarıyla..


Romantik filmlerde benim filme tamamen kapılmam için 3 şartım var:)
  1. Senaryo güzel olacak,özellikle sonu damgasını koyacak filme.
  2. Film mümkün olduğu kadar akıcı olmalı ki sıkmasın.
  3. Oyunculuklar güzel olacak.Birdeee başrolü oynayan erkek yakışıklııı kadın ise güzel olacak:)
E tabi son şıkta Amir'in saçlarının uzun olup da kendine yakıştırmamam,kendimi kaptıramamama neden oldu kendi kendime'HADİ AMA DOSTUUM KES ŞU SAÇLARINI ARTIK,YAKIŞMAMIŞ İŞTE'Diye söylenmelerim taakii saçlarını kestirene kadar devam etti.Bende koptum zaten o dakikadan sonra:)))
Fanaa Hint dilinde feda demekmiş.Bunları sorduruyor işte fanaa;aşk için neler feda edilebilir,insan bir tercih için neleri feda edebilir?Filmi bir kaç bölüme ayırmak mümkün Romantik-aşk filmi,Aksiyon-macera,Dram-aşk.Her anını keyifle geçireceğiniz dolu dolu bir 3,5 saat ...
İşte en sevdiğim sahnelerden biri bu..Delhi'nin sıcak yaz günlerinde bunalıp,karla dolu dağ çekimlerinde serinledm:)
Kajol'un güzelliğiyle çatır çatır çatladım resmeen:(
Ayy şu asker kıyafetleri içindeki Amir beni 15 yaşlarımdayken üniforma sevdalısı olduğum günlere geri götürdü.. 
Sevdiğim bir diğer sahne de bu...Şu çocuğun tatlılığına bakar mısınız ?Filme cukk oturmuş.
Kısacası ben tutkunu oldum bu filmin.Amir Khan her filminde gizli veya açık msj veriyor izleyenlere...Ben msj aldım agaa:)
Filmin müziklerine değinmemek kabalık olur.Müziği duyduğunuz anda sizi koparıyor..Zaten bu film üzerinde fazla konuşmaya gerek de duymuyorum,çünkü aldığı bir çok ödülle kendini isbatlamış ..Müzikleri ile bile..
Şimdiye kadar izlemediyseniz,daha fazla zaman kaybetmeyin derim ben...
İzleyin İzletin efendm:)

10 yorum:

  1. Demek ki zevklerimiz aynı :)
    Bende bir iki yıldır hint ve kore filmi sevdasına tutulanlardanım.

    Kendin için geri dönüp yazman çok güzel olmuş :)
    Hoş geldin tekrar.

    YanıtlaSil
  2. Destekleyici yorumlarına daha fazla tepkisiz kalamadm Nurcum:)Zevklerimizin aynı olması da harika olmuş,eee kaliteden anlıyruz sanırım.
    Teşekkür ederim..Ama takip sayısı nasıl artırılır,konu hakkında görüşlerine her zaman ihtiyacım var bu da böyle biline:))

    YanıtlaSil
  3. şartlar güzelmıs bana da uyar bu arada izleyıcı sayısına bakma o zamanla artar ya da azalır aktif olmana bağlı,rahatlıyorsan yaz derim önemlı olan oncelıkle kendımızız:)güzel bir hobi bizim için devam

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle önemli olan biziz gerisi teferruatmış:))Yine de dikkate alınmak güzel şey,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Aamir Khan üç filmini izledim üçünüde acaip beğendim.3 aptal ve her çoçuk özeldiride tavsiye ederim.
    http://tubisceis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bir film izleyesim geldi bloga göz atınca.Bu akşama bir film gerek :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen başla o zaman izlemeye,Amir khan ile:)
    Kore filmleri severmisin bilmem ama yakında paylaşırım yine bir tane.Onlarda çok güzeel:)

    YanıtlaSil
  8. Bu zamana kadar izlediğim en iyi Hindistan yapımı bolywood filmi "Oh my god" dur bana göre. Hatta film hakkında herkes izlemeli diye blogumda özel yazı bile yazdım onun için. Diğer hint filmerinin çoğu çok şaşalı geliyo bana, ama romantik filmlerinin bazıları iyi tabiki. Fakat bunu izlemedim; bir ara bakarım :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. En yakın zamanda bakmalısın bence,bende senin izlediğini izlemedim(en yakın zamanda bakıcam) ama bence de en iyisi buydu,bak dediydi dersin:))Bu arada bloguma hoşgelnz..

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea