25 Ağustos 2013 Pazar

Kore'nin Kırtasiye Malzemeleri

Okulların açılmasıyla bir kırtasiye sezonuna daha girmiş bulunuyoruz.Ben de bu durumdan bir hayli memnunum.Kırtasiye benim ilgi alanım.Bayılıyorum yaa o kadar zevkli ki kalem,kağıt,kalemlik almak.Ahh birde üreten firmalar benim kadar zevke önem verseler.!!
   Yok arkadaş,arıyorum tarıyorum YOK.!Ülkemde zevke dayalı kırtasiye anlayışı kıt.Hal böyle olunca internetten siparişle getirilebilen kore okul eşyalarına daldım.Saatlerce bakabiliyorum.Seçerken de bir o kadar kararsız kalıyorum.Eminim siz de şimdi öyle olacaksınız:)

Sticker.
Vintage tarzı yapışkanlı Not kağıdı.

Çocuklara kalemlikler
Kitap ayracı.
En fazla rağbet gören Silgiymiş.
Çok güzeller..
Olmazsa olmazlarımdan not defterleri
Yerim ben sizi yerim:)

Karikatürlü mini not kağıdı.

Tavşanlı tükenmez kalemler.
Şimdi daha iyi anlaşılmışımdır eminim.Bunun gibi birçok örnek var.Belki 2.bir yazımda devam edebilirim bu güzellikleri sergilemeye.
Benim Kore kırtasiye malzemelerini gördükçe dümdüz soluk renkli kalemlerden soğuyasım geliyor.Aslında buz gibi oldum bile.Bugün Hello Kity'li tükenmez kalemler bulunca o kadar mutlu oldum ki.Kimbilir dedim belki çok da uzun sürmez bize kadar gelmesi...














11 yorum:

  1. gerçekten çook şirinler, güle güle kullan:)
    alışveriş yaptığın sitenin linkini yazar mısın , bende bi kaç bişeye bakmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Linki diğer yazımda paylaşıcaktım ama seni fazla bekletmiyim:)
      http://www.aliexpress.com/
      Kargo ücreti alınmıyor üstelk:)Zevkli alışverişler:)

      Sil
  2. Böyle kalemlerim olsun ders çalışmak ne demek zevkle ders çalışırım ben ya :D

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin:)İyi dileklerin için teşekkür ederm.Tabiiki uğrarım bloguna:)

    YanıtlaSil
  4. Kırtasiye sezonu iple çektiğim zaman benim de :) Korelilerin Türkiye'ye bi el atması lazım ne güzel ürünleri var öyle :D

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu izlemeye aldım, kızımı uyutup tekrar pc açınca bütün yazılarınızı tek tek okudum :) çok şirin hepsi :)
    En çok bu yazıya bittim diyebilirim. Allahım o ne malzemeler öyle? Bizim Türkiyede ne yazıkki amaç sadece para kazanmak olunca böyle şirin tatlı şeyleri bulmak baya zor oluyor ne yazık ki. takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloguma hoşgeldiniz:)Güzel kelimeleriniz için teşekkür ederim.Ewet söylediğimiz gibi artık Ülkemizde de görmek istyrz.Neden mahrumolalım ki bu şirinliklrden dimi:)

      Sil
  6. ay iyi ki yok ülkemizde ya batardık bunlara vereceğimiz paralarla :))
    çok sevimli birini alıp diğerini almasan olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onlar için özel oda yapardım kesin :)

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea