20 Ağustos 2013 Salı

Stres sonrası sürpriz kahvaltı:)

Bu haftayı sonunda atlattığım için çok huzurluyum.Enes'in sünnet merasimi vardı.Haliyle yoğun stress,sıkıntı,mutluluk hepsi bir arada harmanlandı ruh dünyamda:)Benimle beraber duygularımı paylaşan aileme ise sürpriz bir kahvaltı hazırlayıp mutlu etmek istedim.

Mevlüdü babamların bahçesinde yaptık.Her şey ile tek tek ilgilendim.Balonlarla süsledim.Elimden geldiği kadar fazla masrafa kaçmadan hoş bir ambiyans olsun istedim.Aldığım yorumlara bakılırsa öyle de olmuş:)
   Günün sonunda eve gidecek dermanım yoktu.Annemlerde bir gece kalmak iyi gelecekti.Sabah namazından sonra uyku girmeyince gözüme sürpriz bir kahvaltı hazırlamak iyi olabilir kendimce.
  Sonrasında ise hemen face'de paylaştım.Fakat benim yüzünü yıkamadan nete giren kardeşlerimi tahmin edememişim:(
   Neyse onlara yardımları için gerçekten teşekkür ediyorum.Tabii eşime de.İnsanın böyle zamanlarda psikolojik desteğe ihtiyacı oluyor.Artık yapmak istediklerimle dop doluyum.Kısa bir tatil iyi olabilir:)

3 yorum:

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea