10 Ağustos 2013 Cumartesi

Dabbe:Cin Çarpması

Yine klasik haline getiren bir Hasan Karacan senaryosuyla başbaşayız Dabbe Cin çarpması...
Bayramda gezilecek yer bırakmayınca kardeşlerimle her bayramda yaptığımız gibi bir korku filmi bulup gitmeye karar verdik.Denk geldi Dabbe yani:)Bile isteye gitmedim ki en son Dabbe2'nin berbat senaryosundan sonra gitmemiştim Hasan Karacan'ın filmlerine.Ama pişmanmısın gittiğine derseniz ASLA!
Bu seferde bir önceki filmi gibi portatif kamerayla çekim yapılmış.Bu tabii insana biraz daha gerçeklik konusunda inandırıcı geliyor tıpkı Paranormal Activity'de olduğu gibi.Diğer filmlerinde rastlanan gereksiz kulak tırmalayıcı gürültülerden arınmış,tabiri caizse bu kez elekten geçirmiş filminini.Zira milliyette vermiş olduğu röportajına göz attım da çevresinde izlettiği ailesi ve arkadaşları da şimdiye kadar yapmış olduğu en iyi filmi olduğu konusunda hemfikirmiş.

Ben en çok da bu başarının hoca rolünde oynayan A.Murat Özgen'e ait olduğunu düşünüyorum.Adam tek kişilik oynadı sanki.Resimde gördüğünüz büyü materyalleri.Iyyyk.Aslında yönetmenimiz sanırım olayı bu kez çözmüş.Korku,gerçek olaylar ve insanların büyü yaparak nasıl da insafsız olabileceğini gözler önüne sererken içinizi ürpertiyor.
Tabii bildik sahneler olmazsa olmaz.Şu resimde aah dedim yine mi kutsal su(Şeytan)neyse ki bizim hoca suyu koklattırdı üzerine dökmektense:)
  Hava sıcak salonumuz şansımıza küçük ve klimalar çalışmayınca o korku dolu son 20 dk.içinde eridim ben eridim.Bayramda aldığım fazlalıkları verdim:)Sinirlerim mi bozuldu ne salonda sesli sesli gülmeye başladım,tabii beraberimde çoğu kez:)İzleyecek olanlara küçük bir tüyo benden filmin esprisi bazından ;cin çarpan kızın annesinin en sonunda yaptığı ege şivesiyle olan konuşmaya dikkat edin çok komikti bence:)
       Özet olarak eğer Hasan Karacan'ın cin filmlerinin başarısızlığından sıkılmış ve izlemeyi düşünmeyenlerdenmisiniz?Bence bir kez daha düşünün tabiii sinemada!Evde o tadı alamayacağınızdan eminim.
       İYİ SEYİRLER DİLİYORUM..



1 yorum:

  1. Okurken bile korkuyorum ya :D öyle bir şey ki her 'cin'kelimesini okuduğumda içimden tövbe tövbe demek geliyo

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea