27 Ağustos 2013 Salı

Kore'nin Kırtasiye Malzemeleri 2

Konu başlığım Kore,Ürünü kırtasiye olursa ben postumu 2'de yaparım 3'de:)
   Keyif alıyorum.Keyif verdiğini düşünüyorum(yorumlara bakarak)
    Her yaşta çocuk kalanlar için bu ürünler.
Bu üründen Ülkemiz'de de var.
Ama bundan sonrakilerden yok:( Harika not defterleri.
Bitki kalemler:)
Tren oynayan kaplumbağa silgiler.
Olmazsa olmazlarımızdan karikatür kalemler.
Vintage tarzı defter.
En hit el işaretli kalemler.Uuuuuvvvv
Kalemlikler(Çok hoş değil mi?)





Vee kapsül kalemler.Bebiş kalem dedim ben onlara:)
Buna benzer daha birçok malzemeyi bulabileceğimiz bir web siteden güvenle sipariş verebilirsiniz.Kargo ücreti almıyorlar.Yalnız ürünler elli güne yakın zamanda gelebiliyormuş.














4 yorum:

  1. çok güzeller ya :) kendimi zor tutuorum:)
    Biraz araştırma yapılırsa bizim ülkemizde de var bu tarz şeyler ama her yerde olmuyor ne yazık ki :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutma kendini:)Eğer İstanbul'da bulursan bizim de haberimiz olsun.okki

      Anyyeyonghi gaseyo:)

      Sil
  2. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim...
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin canım,bende uğrarım elbette:)

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea