14 Ekim 2012 Pazar

2013 Sonbahar-Kış Manto Modası

Sonbaharı adımımızı attığımız şu aylarda kışın gelmesi kaçınılmaz:)Tabii benim gibi şimdiden manto modasına göz atanlarınız vardır,biraz zorlandım ama beğendiklerimi yayınlıyorum.İlk olarak BURBERRY'nin koleksiyonu var tercihlerimin arasında.








Deri etekler ve mantolar da 2013 kış modasında kendini gösteriyor.



Tabii kürklerin yerini de unutmamalı,her ne kadar tercih etmesem de...


Kullandıkça mutlu olacağınız kıyafetleri bulmanız dileğiyle,hoşçakalın.....

3 yorum:

  1. 4. sağ ve 5. sol resimden başkasını beğenmedim. Bana göre değilmiş bu kışın modası

    YanıtlaSil
  2. Deri ve kürk modası da bana hiiç hitap etmiyor canım..Ama belli de olmaz asla yapmam dediklerimi yaptım bir şekilde,beni kürklü felan görürsen şaşırma sakın:)))

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea