29 Mayıs 2012 Salı

The Rooftop Prince(kore dizisi)



Ewweet sıcağı sıcağına bitirdiğim(ağlaya ağlaya), 2012 yapım bir kore dizisi paylaşmak istiyorum.
THE ROOFTOP PRİNCE.....

+Chi San!Kalk!Chi San!!
-Majesteleri…
+Bu şekilde ölemezsin!Chi San!!
-Gittiler mi?
+Ketçap mı?
-Evet.
Tabii bazı bölümleri hariç.)Mesela bu bölüm gibi gülmekten kırıldığım andı:)))







+Güneş ışığının altındaki gülen yüzünü,keşke sonsuza kadar hatırlayabilsem.

-Şu anda zamanın tam burada durmasını isterdim..




-Sana minnettarım.
Böyle söyleme.
-Özür dilerim.
Böyle söyleme.
-Seni seviyorum.
Tekrar söyle.
-Seni seviyorum.
Tekrar..Söyle.
-Seni Seviyorum.


Merak ettiniz mi şimdi?O zaman ben sizi tutmayayım hemen izlemeye koyulun bence buna değer.Komedi ve duygusallığı çok güzel harmanlanmış bir kore dizisi...

4 yorum:

  1. bunu da izliyim di mi? izliyim izliyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izle derim ben,öncelikle çok farklı bir konusu var bunun diğerlerinden ayrılan.Birde daha çok komedi ağırlıklı olması ama hüzünle bağlanması da insanı etkiliyor.Yani bunu izlemelisin seyhancım di di :)))

    YanıtlaSil
  3. evet 1. olmasada ady gösterilebilicek bi dizi tek sorun bence youchun bu diziye uymadı ama adamları ne komikti öyle
    bide sonu çok garipti ya

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi çok izlemeye çalıştım bir türlü izleyemedim birinin zorla başlatması gerekiyo sanırm :))

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea