2 Eylül 2013 Pazartesi

Çocuklarda Hacamat

-Nasıl olur?
-Acaba acırmı?
-Küçücük çocuk ya bir sakatlık felan çıkarsa?
-Ne kadar faydası olurki?
Herkes gibi bende de bu sorular uçuşup durdu bugün kafamda.Aniden yaptırmaya karar verdim.Neden mi?Aslında 5 yıldır zaman zaman süre gelen ama ertelediğim bir sorundu Enes'te gece alt ıslatma problemimiz.Bu sabah da aynı manzarayı görünce sinir harbiyle ne yapabilirimin yollarını aramaya koyuldum.
Önce tavsiye üzerine not ettiğim psikatır doktorunu aradım.Hastaneden ayrıldığını öğrendiğimde yıkım yaşadım.Kendime neden bu kadar ertelediğimi sordum sürekli.Dayanamadım bana doktoru tavsiye eden arkadaşımı aradım,başka bir tavsiye için:))
HACAMAT dedi bana.Şayet korkmaz da yaptırırsan birebirmiş.Dururmuyum hiç hemeen dedim hemen randevu al.Tabii yapan kişiyi araştırıp da dedim o kadar gözüm dönmemişti:)Bir anda verdiğim kararı çeşitli sorularla sorguladım yol boyu..Ama gereksizmiş bütün kuruntularım onu anlamış oldum.

Yaptırdım  çocuğumu hiiç gıkı bile çıkmadı.Kuyruk sokumundan aldılar kanı.Yapan ablamızda hemşireymiş çok güzel konuştu çocuklarla.Sıkıntısız atlattık.Bu arada bulmuşken hacamatçıyı bende hafıza problemim için kafamdan,vesvese ve tansiyon düşüklüğüm içinde kalp arkasındaki(sırtta) nefs bölümünden aldırdım.Yalnız ben Enes'ten beterdim.Oğlumdan cesaret aldım ama ondan beter çıktım.Ama sorarsanız acıdımı?-Asla derim.
Enese eğer 5 gün hoplayıp zıplamaz belini iyi korursa %100 diyorum dedi Biiznillah,İnşallah dedim hemen İnşallah...
Ama ben Enes'ten pek umutlu değildim çocuk bildiğin zıbırcık.Durmuyor ki yerinde umarım her şey yolunda gider de kurtulurum bu sıkıntıdan.Dualarınızı esirgemeyin ne olur...
Şayet hacamatın çocuklar üzerindeki faydalarını okumak isterseniz bu siteden faydalanabilirsiniz:http://www.tirascihacamat.com/hacamat/cocuklarda-hacamat 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea