23 Ekim 2013 Çarşamba

CYBORG GİRL

Kız Arkadaşım Bir Robot...İlk Japon filmi deneyimim oldu.Çok da iyi oldu.Ne kızdı yahu diyorum daha:)

Hani her erkeğin kabullenemeyeceği türden bir kız.Düşünsenize sizden daha kuvvetli,başarılı birini.Bizim için değil tabii erkekler için kabullenilemez bişey olsa gerek.Egolar tavan ya biraz.
Tabii filmlerde böyle olmuyor.Aşk bir başlıyor pir başlıyor.

Romantizm-komedi-aksiyon ne arasan var.Ama hepsinden de dozunda katılmış sanki.Ağlamadım ama gözlerim doldu.

Sonra güldüm ama ara ara.Aksiyonda nefesimi tuttum, güzeldi.Robotun aşkına tanık olacaksınız.Fantastik tarzı sevenler  için farklı bir yapım olmuş.Hani Japonlarda iyi yapıyorlarmış,Kore kadar olmasa da!

Nasıl bir güzellikti kızdaki ama.Robot kıza fixlenip,filmi anamayabilir sonra düşünüp durursunuz benim gibi:)Dikkatli izleyin derim.Çünkü kurgusu farklı olmakla beraber son on dakikaya sığdırılmış bütün filmin teması.Anlamaya çalışırken kendimi okul sıralarında matemetik dersine odaklanmış gibi hissettim inanın.Daha açıklayıcı olsaydı da yersiz zamanlara akmasaydım iyiydi:)Sizin de zaman zaman bugün mutlaka film izlemeliyim dediğiniz oluyor mu bilmiyorum.Çikolata krizi gibi beni buluyor böyle anlar.Hatta öyle ki elektrik kesintisi bile vız geliyor(2 saatlik filmi 3.5 saatte izledim)Sonunda FİGTHİNG!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea