3 Temmuz 2013 Çarşamba

WİNDSTRUCK (2004)

Yine önceden izleyip de aktarmadığım filmlerden.Bu hafta vakit buldukça taslak hazırlamakla uğraşıcam.Enes sünnet oldu.Bende görevde değil de evdeyim:)Tek dinlendiğim anlarda nette buluyorum kendimi hihi.
Hatırladığım,yani unutamadığım kadarıyla film My sassy girl çakması.Fakat öyle iğreti geldiği de yok.Zaten bir çoğumuzun tadına doyamadığı bir filmdi.Tadı damağımızda kalmasın devam edelim masal tadında aşk filmimize:)
Başrol oyuncularımız Gianna jun ve Tae-Hyun cha oldukça başarılı oynamışlar.Aşkı taa kalbinizin derinliklerinde hissediyorsunuz.Çok sevimliler amaa...
    Komedi-dram-aşk konularını içermekle beraber,Kore filmlerinde sıklıkla gördüğümüz fantastik öyküyle harmanlanmış.Öyle ki kendinizi fazla kaptırabilirsiniz..

Bu sahne var yaa benim koptuğum andı arkadaş.Fazla iyi oynamışlar.Müzik de bir hayli iyiydi.Bilirsiniz filmde müzik iyiyse bir çok ayıbı da kurtarmaya yardımcıdır.

İzlemeden geçmeyin...



 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea