6 Temmuz 2013 Cumartesi

Esen'in Daveti

Bu postu bekleteli iki aya yakın oldu.Kusura bakmasın arkadaşım,bu kadar mükemmel bir daveti yazmak için en doğru zamanı kollayıp duruyorum:)

Söylediğim kadar var değil mi?Zira hangisinden başlayacağımı şaşırmış,sonunda yine yadigar sevdiğim zeytinyağlı dolmayla açılışı yapmıştım bir çok kişi gibi...

Oğlunun Kur'ana geçmesiyle verdiği davette,denizi seven Sertan'ın seçtiği pasta..

  
Yapılan ikramları yazmaya üşeniyorum,bol foto paylaştımı ile affettireyim dedim kendimi.İncelersiniz artık:)
Ellerine sağlık arkadaşımın...



2 yorum:

  1. şu mübarek günde gözlerimiz bayram etti :) ellerine sağlık onun da. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Hayırlı Ramazanlar canım:)

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea