4 Temmuz 2013 Perşembe

GHAJİNİ


İşte benim adamım Amir Khan...Ve muhteşem filmi.Fazla abartılı,iddialı demeyin sakın bana güvenin.
   İtiraf etmek gerekirse diğer film yorumlarını yazarken düşünüyorum ne yazsam ,hangi sözcükler daha uygun olur,vs vs..Fakat bu film Ghajini olduğunda inanın parmaklarım durmuyor. O kadar çok şey varki yazmak istediğim bakalım kendimi ne zaman durdurabilicem:)
Amir khan'ın çoğu batı yapımı filmdeki kaslı adamı nasıl da bir iki pozla yere serdiğinin kanıtı olan film......

Neydi ne hale geldi dimi.İki resim arasındaki on fark demiycem korkmayın hihi.Memento'ya kurgu olarak benzediğini anladığımda uzun bir süre izlemek istememiştim.Halbuki Memento'nun sıkıcılığıyla sonunu anlamadığım kurgusuyla çok da alakası yokmuş.
 Bunu ancak boş bir anda can sıkıntısından iyidir deyip,izlemeye başladığımda ne kadar yanıldığımı anlamış oldum.
Hani sizde çevrenizden duyup da kararsız kalırsanız hiç boşuna vakit kaybetmeyin,çarçabuk izleyin derim.

Ghajini geçmişle bağını koparmadan bugünde ilerliyor.Eşini kaybetmiş bir adamın acısıyla bugünde intikam için yaşıyor,üstelik 15 dk.lık hafızayla...
Dram,aşk,macera ne ararsanız var.Dolu dolu geçireceğiniz bir 3 saatiniz var elinizde.

Amir'i kim böyle ağlatır ıyyşş :( Küplere bindiğim  sahne işte...
   Sonları o kadar aksiyonlu ki hop oturup hop kalkıyor insan.
      Harika da bir finalle veda ediyor seyircisine....
            İyi seyirler.




6 yorum:

  1. bu filmi de çok duydum hint filmleri listemde bir çok amir khan filminin yanında izlenmek için bekliyor.
    sanırım hint sinemasına girdm mi çıkamıyacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah gerçekten de dediğin gibi başladın mı çıkamıycaksın Bollywod bambaşka bir dünya benim için.Hele Amir Khan demeye gerek yok anladın sen onu:)))

      Sil
  2. hollywood a bin basar bollywood dedirten bir filmdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza sevindim canım:)

      Sil
  3. Filmin şarkıları da herzamanki gibi şahaneeee özellikle çöldeki klipi şarkıyı bi dinleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın,neden klibini koymadığıma üzüldüm şimdi:(

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea