8 Mayıs 2013 Çarşamba

Seyide'nin Daveti

   Bu aralar vizelerden bloguma uğrayamadım.Derslerden kafam binbeşyüz.Kitap görmek istemiyorum o derece:)Neyse ki atlattım,güzel de geçti çok şükür.Yazabilirim dedim,kendime ödül!Blogcunun ödülü de böyle olur.Ben mutluyum:)
    Arkadaşım Seyide'nin oğlunun Kur'an merasimine gittim.Tam da vize haftası..Normalde sokağa çıkmazdım o hafta ama,dost olunca bozuyorsun çoğu kez ezber bildiklerini...Ama fazla da kalıp kendimi de bozamazdım bir buçuk saat yetti bana(yetmedi de yetirdim)

Menümüz de neler yoktu ki;
  • Tepsi böreği
  • Poğaça
  • Makarna salatası
  • Zeytinyağlı yaprak sarma
  • Profiterol
  • Kokostar kurabiye
  • Şeker hamurlu kurabiyeler
Yaprak sarmasının streç filmini açmayı unutmuşum pardonsss:)
Tarifleri şimdi yayınlamayacağım,aslında yazsam mı onu da bilmiyorum çünkü çok da farklı bir şey yok.Herkesin bildiği tarifler diye düşünüyorum..Fakat yine de istediğiniz tarif olursa yazın bana,paylaşırım o zaman.
Benim favorim sofrada ne miydi?Tabii ki pasta.

Süslemesi de pek hoştu,içi gibi.Tabii pasta hazır alım.Fakat masada ki her şey çok güzeldi..Ellerine sağlık arkadaşım.


Bu şeker gibi kurabiyeler ise gelen çocuklara hediye olarak verildi.Hele o bıdı bıdı çocukların Kur'an-ı Kerimi hatim etmiş olmaları ayrı bir duygulandırıyor insanı..Neyse fazla duygulanmadan kaçim.Şimdilik benden bu kadar blogcanlar:)





6 yorum:

  1. seyide hanımın ellerine sağlık canım.masa ve menü çok güzel.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. masa çok güzel gözüküyorr. kurabiyeler kelebe sanırım çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyeler karışıktı Burcucum,ayrıntılı çekemedim padonss:)

      Sil
  3. oh oh oh.. bize yok mu? :)

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea