25 Mayıs 2013 Cumartesi

Fıstıklı pudingli Kek ve ziyafetim

Kişi sadece misafirleri gelince mi hazırlık yapar?
Ya da eşine ve çocuğuna mı?
Hiçbiri değil bu kez ben sadece kendim için ziyafet yaptım hehe:))

Malzemeler
  • 3 yumurta
  • 125 gr.eritilmiş margarin
  • 1.5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • takriben 2.5 su bardağı un
  • kabartma tozu,vanilin
  • 1 paket dr.oetker fıstıklı puding
  • 2.5 sb.süt
Yapımı:
  • Yumurta ve şeker çırpılır ve sırayla diğer malzemeler ilave edilir
  • 22 cm çapındaki kek kalıbında dökülür.180 derecedeki fırına verilir.
  • Tarifine göre pişirdiğimiz pudingi ılınınca fırından çıkarıp 5 dk.soğuması için beklettiğimiz kekin üzerine dökülür.
Bu kekin orjinal tarifi var mı bilmiyorum?Çünkü tamamen ben uydurdum:))Aslında ağlayan kek yapacaktım kii kakaomun az kaldığını gördüm belki yeter diye düşünüp(hangi akıllla)hepsini dökdüm.Rengini çok az çevirdi ama istediğim gibi olmadığı için bundan ağlayan kek olmaz.Olsa olsa gülen kek olur( Kimseyi üstüme güldürmiyim) dedim:)
Hazırda bulunan fıstıklı pudingle güzel olabilir diye düşündüm kii iyi ki düşünmüşüm.Harika oldu.Çoğu bitti bile:)


Kendim yaptım kendim yedim efem.Buzlukta hazır bekleyen(daha evvel yaptığım)pizzalar ile yanına patates salatam ve yine daha önce yapıp konserve kavanozlarına attığım fıstıklı kurabiyem ile artık finallere maddi-manevi hazırım:)Gördüğünüz fındık-kuru üzüm karışımımda zekamın artması için hihi..Malum Arapça dersleri biraz zorlu geçiyor,kendime iyi bakmam lazım.

مساء الخير(iyi akşamlar)




6 yorum:

  1. Merhabalar. öncelikle ellerinize sağlık afiyet olsun Allah zihin açıklığı versin diyeyim.
    Arapça dersine girdiğinizi yazmışsınız. acaba sizinki İmam -Hatip Lisesi mi yoksa İlahiyat mı? bir sorum olacak da tabi izniniz olursa
    bir cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz bloguma:)Ben düz lise mezunuyum.Şimdilerde ilahiyat okuyorum..Güzel dilekleriniz için teşekkürler.

      Sil
  2. takipteyim :)
    ellerinize sağlık...
    enfes görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun löp löp et olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun ama et olmasın bi zahmet:))Thanks

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea