17 Mayıs 2013 Cuma

Bommarillu

    Ahh şu Bollywood filmleri insanı etkisi altına almaya başladı mı bırakmıyor yakasını.Vizeymiş,finalmiş dinlemiyor vesselam:)
Her ne kadar mimikleri ve tepkileri bize abartılı gelse de bana göre  Amerikan vari dünyayı kurtaran korkusuz adamlardan çok daha doğal olabiliyor :)






Orjinal Adı:
Bommarillu

Yönetmen Adı:
Bhaskar

Yapım Yılı:
2006

IMDB Puanı:
8.7

Oyuncular:
Siddharth, Genelia D\'souza, Tanikella Bharani, Neha Bamb, Srinivasa Rao Kota

Filme Bollywood dedim ama aslında bu Tollywood filmiymişş ki sonrasında öğrendim ve izlediğim ilk Tollywood filmi oldu :)


 Filmde kullanılan lisan çok farklıydı.Şimdiye kadar izlediğim Hint filmlerinde hiç rastlamamıştım bu dile.Sonrasında araştırdım ki kullandıkları lisanın adı Telugu imiş.Hindistan'ın Andhra Pradesh ve Yanam bölgesinde resmi ve ana dillerinin ismi olan telugu,Hindistan'da en fazla konuşulan 2.dil,Dünya'da da en fazla konuşulan 13.dilmiş yaaa :)
Bu kadar kültürel bilginin ardından gelelim içeriğe.


Romantik Komedi dalında eğlenceli bir film.Boş bir vaktiniz de ailecek izlenebilecek tarzda gençlik filmi.Başrol deki kızın Sidhu Sidhuu deyişleri çok tatlıydı.Sonu da hem tahmin edilebilir hem de yarım kalmış gibiydi..
 Bir gıdımm beğenmedim de üstelik.Çocuğun babasıyla yaşadığı perde arkası gerilim fazla abartılı geldi bana.İnsan onca yıl boyunca hiçç mi belli etmez babasına canııım.Bu kısımlar uzatılmasaymış daha iyi olurmuş.Ama bunun dışında akıcı bir filmdi..
Benim nacizane puanım:7.7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea