21 Mayıs 2013 Salı

Oğluşuma Cupcake Sürprizim :)

Oğlumun okulu için yaptım cupcake'lerdi aslında..Fakat gördüğüne o kadar sevindi ki bende sana sürpriz yaptııım diye kanndırdım hihiii :) Anne dediğin her fırsatı değerlendirmeli,olayları lehine çevirmeyi bilmeli:)


Görüntüsü itibariyle hep hoşuma gitmiştir cupcake ler.Çocuklar için bir şeyler yapmak gelince aklıma,pasta vari olmalı mutlaka dedim.Fakat kişiye özel olursa daha da sevinebilecekleri geldi aklıma,nitekim de öyle olmuş:)Faaliyete giriştim mutfakta epey bir koşturdum yetiştirmek için kolay değil 50 kişiye, 3 sınıfa yapmak.


Bu fotoğrafı gizli gizli çektim.Oğlum Enes tam bir fener tutkunu, annesi ise CİMBOMBOM.Görmemesi için sarı-kırmızı renkleri bir tabakta yan yana getirip hemen poşetledim.Üzerine ise ayrı bir cam tabak koyduğumdan resim kalitesi bu kadar oldu.Fakat şu renklerdeki ki asalete bakarmısınız,nasıl da her yere yakışıyor:)
Okulda ise arkadaşları o kadar beğenmiş ki 'Enes annen bu pastayı nasıl yaptı'?diye sormuşlar:)Enese sen ne cevap verdin canım dediğimde ;cupcake leri hazırlarken arada bir mutfağa girip yaptıklarıma göz atan oğlumun aslında ne kadar dikkatle bakmış olduğunu farkettim:)Çünkü neredeyse (kek malzemeleri hariç)bütün ayrıntılarıyla anlatmış ne kadar da dikkatli dedim kendi kendime maşallah!Tıpkı annesine çekmiş(klasik benzetme)


Çocukların severek yediği bu tarifin kekini ben fındıklı kakaolu en basitinden bir kek hamuru malzemesiyle yapıp ,krem şantisine sağlığa zararlı olmayan gıda boyaları katıp renklendirdim.



4 yorum:

  1. kolay gelsin renk renk,ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar:)
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. renk renk harika olmuşlar canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyorlar eminim lezzetleride öyledir.eline sağlık:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea