30 Haziran 2013 Pazar

UĞULTULU TEPELER

Okuduğum ilk Batı klasik kitabıdır Uğultulu Tepeler..Diğerlerini bilmem ama sanırım iyi bir başlangıç yapmış bulunmaktayım.Okurken hemen hemen hiç sıkılmadan keyifle sonlandırdım,şimdilerde Madam Bovary'i okuyorum.Batı tarzında ilerliyorum anlayacağınız:)

Keyfime de diyecek yok hani.Buzz gibi nescafe eşliğinde, Heathclift'in kötülüklerini okurken ki gerginliğimi atmak istercesine hazırım okumaya..Roman kötülerin aşkından ibaret.Fakat iki nesil süren uzun bir dönemde geçiyor.Karanlıkların dünyası...Kitapta Heathclift'i haklı bulmak için bir sebeb aradım durdum.Elbette ki onun ki bir intikamdan meydana geliyordu.Fakat çoğu keresinde bitmiş olan intikamın devamını sağlayan kötülüklere anlam veremedim önce.Sonra bu adama sebeb arama sadece 'KÖTÜ' dedim.
Kitabın aynı adlı eseri şimdiye kadar üç kez beyaz perdeye aktarılmış.İlgisi büyük olmuş hani.
          Bana göre bir solukta okunabilecek nadir klasik kitaplardandır,en azından çevremde duyduklarıma göre:)

2 yorum:

  1. İlk aldığımda okadar çok sıkıldımki bu kitaptan bırakmıştım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başlarda sıkıldım ama kitabın klasik oluşuna verdim:))İnan bana ortaları öyle değil sonuna kadar sıkmıyor seni.

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea