10 Haziran 2013 Pazartesi

Davet Sofram

Teyzem'ler bendeydi geçen ay.Ancak post oluşturuyorum:)Tembelik işte başa bela hihii


Menümüz
  • Buzluk böreği
  • İçli köfte(kayınvalidemin Hatay'dan gönderdiği)
  • Zeytinyağlı yaprak sarması
  • Milföycükler
  • Patatesli kuş yuvası
  • Un kurabiyesi
  • Çikolatalı yaş pasta
Harika bir gündü.Yemek bahane,sohbet şahaneydi:))Yaprak sarmalarım buzluktaydı tıpkı böreklerim gibi...Bu şekilde olunca büyük rahatlık oluyor a dostlar:)

Sağlıcakla kalın.....

6 yorum:

  1. sarmayı dondurucuda saklamak çok büyük bir kolaylık canım.bende hep yaparım bu şekilde.menüde harika.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik fikirler kolaylık sağlıyor çoğu kere:)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık herşey harika:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzun yeni takipçisiyim. Çok beğendim paylaşımlarınızı.
    Sizi izlemeye aldım.
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim ve çok sevdim=) emeğinize sağlık hepsi nefis gözüküyor.Benim bloguma da beklerim http://pinkheartt.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea