7 Haziran 2013 Cuma

Dostluk Ekmeği

Kitabı okuyup kendini şanslı hissedenlerdenim.İyi ki kitap satan bayanın tavsiyesine uymuşum diyorum.Üç kitap arasında gidip geliyordum vee bu nadide kitap konusunda ikna edildim.Sürekli aynı yerden alıyorum kitaplarımı,satıcıya da güveniyorum.Bu önemli bence,çünkü vakit kaybından kurtuluyorsunuz eğer aklınızda henüz bir kitap yoksa...


Yazarın dili akıcı,elinizden kitabının düşmesine izin vermiyor.Okumaktan zevk aldım ve zaman zaman duygulandığım kitaplardan birisiydi.Konu olarak bana sanki Küçük mucizeler Dükkanını anımsatsa da,Dostluk Ekmeğinde kişiler üç-beş ile sınırlı kalmıyor.Amiş ekmeği ile tanışan bütün Avonlulardan bahsediyor.
Dostluk Ekmeği basit bir hikaye değil. Yani herkes ekmek pişiriyordan ibaret değil. Ekmek sadece lezzetli bir araç olmuş bu hikayeyi anlatmak için. Aile ilişkilerine, ikili ilişkilere değinen bir roman. Bu nedenle zaman zaman duygulanmamak elde değil. Özellikle oğlunu kaybeden bir annenin hissettiklerini okurken.
Kitap tasarımını ayrıca çok beğendim.İçeriği ile oldukça uyumlu,renkli ve sıcacık ekmek duygusuyla içinizi ısıtıyor..
Bu arada sürekli leziz Amiş Dostluk ekmeğinden bahsedilince canınızın çektiği oluyor haliyle..Darien Gee bunuda düşünüp kitaba tarifini iliştirmiş.Üstelik çeşit çeşit.Mutlaka denemek istiyorum:)


8 yorum:

  1. kitabın kapağı çok tatlı,

    YanıtlaSil
  2. Kitabın kapağı çok sevimli sırf bu yüzdende okunabilir banada öneri oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben kitap seçerken en çok kapakdan etkilenenlerdenim:)
    En yakın zamanda alıp okumak istiyorum
    Güzel paylaşım için çok teşekkürler
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. aa bak ben bu kitabı çok merak ediyordum. arkadya nın kitapları çok güzel.
    kapak tasarımları ve ayraçları gibi. değil mi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewet yaa kitap tasarımları sanki biz kadınlar için hazırlanmış:)Okurken ayrı bir keyifli oluyor..

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea