29 Eylül 2012 Cumartesi

ONCE İN A SUMMER


Harika bir dram romantik aşk filmi.

ONCE İN A SUMMER





Bu Koreliler işi biliyor,özellikle olay aşk filmiyse...O kadar yalın ve gerçekçi oynuyorlar ki filmi izlerken kendimizi romantizmin o sıcacık ortamında buluveriyoruz.
Bana göre aşkı yalnızca koreliler anlatabilir.


Eskiden , ben bir delikanlı iken ‘ DİLİMİN UCUNA DÜŞEN YAĞMUR DAMLASI GİBİ TATLIYDI HAYAT’
Hayatla dalga geçerdim,aptal bir oyunmuş gibi. Tıpkı bir akşam esintisinin mum ışığıyla dalga geçtiği gibi.

Kurduğum binlerce hayal,tasarladığım onca şey ne yazık ki uçup gitti kum tanesi gibi.
Gece karanlığında yaşadım hep,gündüz ışığından kaçarak.Şimdi bakıyorum ,yıldızların nasıl geçip gittiğine.

Eskiden ben delikanlı iken,söylenmeyi bekleyen birçok şarkı vardı.
Birçok belirsiz istek vardı ,gerçekleştirilmeyi bekleyen.Şimdi bakıyorum yılların nasıl geçip gittiğine.
Çok hızlı geçti zaman,gençliğimin gittiğini fark edemeden.Ben ise düşünüp durdum hayatın anlamını
Ve şimdi hatırladığım her hatıram kendi benliğimle ilgili.

Eskiden masvaviydi ay .Hergün beraberinde yapacak bir şeyler geliyordu sanki sihirli bir değnekmiş gibi.
Gençliğimin sihrini harcadım . Gurur ve kibirle geçen değersiz günlerimin asla farkına varmadan.

Aceleyle yaktığım bütün ateşler teker teker sönüverdi.Arkadaşım sandıklarım çabucak uçup gitti.Ve bir tek ben kaldım oyun oynadığım o sahnede.
Arkamda artık söylenmeyecek bir çok şarkı bırakarak, DİLİMİN UCUNDA GÖZYAŞIMIN ACI TADINI HİSSEDEREK ‘geçmişte yaşadıklarımın bedelini ödeme vakti geldi.
Eskiden ben bir delikanlı iken..

Bu sözler  filmde çalınan şarkının sözleri,fakat özellikle bu film için yazılmış sanki. Yani bir anlamda cukkk oturmuş:))


YESTERDAY WHEN I WAS YOU


Defalarca dinledim,videoyu da eklemeden geçmek istedim.


Keyifli dakikalar:)


4 yorum:

  1. sema afişteki yazı eski çin alfabesi mi film kaç yılının yapımı

    YanıtlaSil
  2. canım alfabe hakkına bişey söyleyemeyeceğim ama söylediğin doğru olabilir...film 2006 yapım

    YanıtlaSil
  3. bu film hakkında yazı hazırlıyorum da senden görüp izlemiştim bak yorum yapmamışım gördün mü diye şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumumu dikkate alıp izlemen çok hoşuma gitti.Çünkü bende hep senin izlediklerinin takibindeyim:)Postunu bekliycem.

      Sil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea