15 Eylül 2012 Cumartesi

Haftasonu Filmimiz...

Bütün kızlar toplanınca film izlemek gibisi yoktur.Bu film bizde ya duydusal aşk filmidir,ya da korku filmi.)
 
Yani ya ağlanılacak ya da korkulacak:)Gerçi gerçekten korktuğum filmler çocukluğumda kaldı ya,şimdilerde eğenmek için izliyorum.Niye mi?Komik oluyor ya...

Bayağı ara vermiştim korku filmi izlemeye, ama geçenlerde evde kızlarla 2 gece kalınca(yalnız)başka türü tadı çıkmazdı yani.Lafı fazla dolandırmadan filme gelelim artık:)

KARABASAN3


Aslında her korku filmi kadar sıradan,ama yine her film gibi kendine özgü bir yanı vardı.Ben sevdim.
Güleceğiniz yerlerde var,korkacağınız yerlerde..


Bu sahne favorim.Baksanıza nasılda Salına Salına geliyor:)Gelinlik kız sanki hihihi:))

Filmden sonra kızlar benimle toplu olarak hareket etmeye başladı tabi,sıcacık bir grup olduk niyeyse:))
Ama ben durur muyum hiç?Hayır.Şakasız olmazdı tabii,olduda zaten.Annemin feracesi sağolsun:))

Neyse bu kadar gırgır yeter..Filmlenin canımm!
Güzel slogan oldu.Tuttum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea