23 Eylül 2012 Pazar

Ex-Next İzlediğim Aşk Filmleri-2

Ara vereli uzun bir süre oldu,bu postu daha önce yazmam gerekirdi biliyorum.Fakat söz verdiğim gibi devamını getiriyorum.)

Eski veya yeni farketmez izleyip beğendiğim aşk filmlerini, paylaşıyorduk en son... Bu kez Romantik Komedileri de paylaşmak istedim.İlk filmimiz bir klasik....


Notebook...
Üzerinde yorum yapmaya hiç gerek yok,zaten bu postta yoruma da pek yer yok...


SİL BAŞTAN.....


Bir Fransız yapımı film...Akıllara,onun yerinde sen olsan ne yapardın?sorusunu getiriyor.Kimin yerinde mi?izleyin anacım.)

50 İLK ÖPÜCÜK...
Drew Barrymore ile Adam Sandler'in harika performansı ve yine harika bir film.Bu kıza bayılmıştım izlediğimde gerçi halaa aynı duygulardayım.


AŞKA ŞANS VER....


KESİNLİKLE BELKİ....

B PLANI....


BAŞIMIZA GELENLER...




KATİLLER..


SEN UYURKEN....


1 yorum:

  1. kaçoş planı yada diğer adıyla sonraki üç gün favorim zaten dizisi çekiliyo şimdi 20 dakika die starda aslı kadar olmasada kötü sayılmaz neyse diğerlerine bakarsak sil baştanı izlemedim pariste gece yarısı da beklentimi karşılamadı bu ikisi dışında diğerlerine söz yok

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea