15 Nisan 2013 Pazartesi

Davet Soframız

Geçen zaman içerisinde beni ziyaret eden arkidişlerime hazırladığım bir sofraydı aslında.Kısmet bu zamanaymış.Herkesin çokça beğendiği bir menü idi.Kendimi meth etmiyorum sadece yorumları paylaşıyoruum kii siz de denemekten çekinmeyin olur mu:)

Mutfakta, masayı hazırlamadan evvel çekmiştim bu fotoyu..İyi ki çekmişim çünkü masayı fotoğraflamayı unutmuşum:)

Gelelim lezzetlere;
  • Kuskus salatası
  • Zeytinyağlı yaprak sarması
  • Un kurabiyesi
  • Ekmek Hamuru Poğaçası
  • Pancar salatası
  • İsmini tam olarak bilemediğim(annemin tarifiydi)Üçgen kıtırlar
  • Ağlayan kek

Pancar salatası


Malzemeler:
4 adet orta boy pancar
4 çorba kaşığı süzme yoğurt (süzme yoğurt kullanmanızda fayda var,normal yoğurt salatayı sulandırıyor)

1 çorba kaşığı mayonez
2 diş ezilmiş sarımsak
Tuz 
Yapılışı:
Pancarları iyice yıkayıp kabuklarını soymadan düdüklü tencerede 20-30 dk kadar yumuşayıncaya kadar haşlayın. Haşlanan pancarları soğuttuktan sonra kabuklarını soyup irice rendeleyin.
Bir kasede yoğurt,mayonez,sarımsak ve tuzu karıştırıp rendelediğiniz pancarlara ekleyin ve harmanlayın.
Ekmek Hamuru poğaçası
Kullanılan Malzemeler:
  1. 2 adet hazır ekmek hamuru,
  2. 1 paket margarin
  3. 1 adet yumurta
  4. İçi için:
  5. 2 su bardağı beyaz peynir,
  6. 8-10 dal dereotu
  7. Üzeri için: 1 adet yumurta sarısı
Tarifin Hazırlanışı
  1. Hamur, yumurta ve yağı yoğurun.Avuç içimizde açıp içerisine dereotlu(maydanoz da olur)peynir karışımını koyun ve kapatıp tepsiye ters çevirin
  2.  Yağlanmış tepsiye dizin. Üzerine yumurta sarısı sürün. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında kızarana kadar pişirin.




16 yorum:

  1. Sofra 10 numara..Pancar salatasını bende sık yaparım...Bol cevizli..Enfes olur...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Fatoşcum.ceviz de çok yakışırmışş denemedim ama böyle de denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  3. menü harika canım.ellerine sağlık.afiyet şeker olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım benim,takipçim olman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize saglık hepsi nefis görünüyor:))

    YanıtlaSil
  6. Kıymetli yorumlarınız için ben teşekkür ediyrm asıl

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglık cok güzel bir sofra olmus..takibe aldım ziyaret için tesekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. Blogumu ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkur ederim.... lezzetlerde harika gorunuyor emeklerine saglik....

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Şehrinazcım.Davetime icabet etmen beni mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  10. ımmm hepsi ağzıma layıkk!!
    olsa da yesem. ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  11. Oyyoyyy enfes görünüyorlar ,pancar salatasını çok merak ettim . Deniyeyim en kısa zamanda

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea