16 Temmuz 2012 Pazartesi

PLAYFULL KİSS

Henüz bitirmediğm halde diziyi yayınlamak istedim.Artık ne kadar beğenmişsem:))


Ben 8.bölüme kadar izledim.Buraya kadar akıcı olarak ilerledi.Fakat sabırsız olduğumdan ve sonunu getirmeden post yazdığımdan bundan sonrasına garanti veremem haliyle:)


Fakat öyle akıcı bir dizi ki bir iki bölümlük olsun sıksa da zararı olmaz dimi.Zaten her filmde bayıcı sahneler genellikle olur.


The rooftop prince den Tae seong Lee yi burada adeta mutasyona uğramış olarak görünce çok güleceksiniz eminim:)


Çok tatlı ama bu kız değil mi?Tatlı ve güzel...


Kısacası kaçırılmayacak bir dizi daha.İşte playfull kiss'i izlemek için 3 neden:
1-Komik
2-Duygusal ama ağlatmayan cinsinden ee bu sıcak yaz günlerinde de çekilmiyor diğer türlüsü:)
3-Başrol oyuncusu Hyun-joong Kim çok karizmatik...
Sanırım sadece üçüncü şık bile bazen yeterli olabiliyor:))Hoş vakit geçirmek istiyorsanız iyi seyirler...

3 yorum:

  1. Merhaba sema ben de playful kiss takipçisiyim. Diziyi çok beğeniyorum.şuan dizinin 12.bölümündeyim. Ve diziyi 4. izleyişim. Bira fazla kaptırdım kendimi ama kopamıyorum ve çok beğeniyorum. Dizinin özel bölümleri ve beak shung joo günlükleri zaten ayrı bir olay bu arada günlüğün çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En severek izlediklerimdendir Playfull Kiss kopamamakta haklısın ama zamanını diğer dizilere de ayırmalısın tatlım.Blogumda izlediklerim var ama su an izlemekte olduğum The Heirs'de başarılı bir dizi.Blogumu beğenmene de sevindim ayrıca:)

      Sil
  2. Bu diziyi bende takip ediyorum. Çok güzel bir dizi. Özel bölümleri ve beak shung jo gunlukleride ayrı bir şey :)

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea