2 Ağustos 2012 Perşembe

Deniz Kestanesi


Benim  çok beğendiğim bir tatlıdır deniz kestanesi.Bir kere olsun tadını alınca insan vazgeçemiyor,sanırım bağımlık yaptı bende:)Kaçıncı yapışım hatırlamıyorum bile.Bence kesinlikle deneyin.


Malzemeler

  • 1 paket margarin(eritilip soğutulmuş)
  • 2 yumurta
  • 3,5 su bardağı un
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı irmik
  • 1 su bardağı ceviz
  • Siyah haşhaş(üzeri için)
  • Kabartma tozu,vanilin
  • Kakao
Şerberi için

  • 3 su bardağı toz şeker
  • 3,5 su bardağı su
Yapılışı

  • Üzeri için kullanılan haşhaşı ayırıp,diğer bütün malzemeleri karıştırın ve hamur haline getirin
  • Ceviz büyüklüğünde parçalar koparın
  • Derin bir kaseye koyduğunuz haşhaş tanelerinin içinde hamuru yuvarlayın
  • Tepsiye dizip 160 c fırına verin
  • Fırından çıktığında beş dakika ılımasını bekleyip,kaynatıp soğuttuğunuz şerbeti tepsiye dökün
  • Şerbetini çeken deniz kestanesini soğuyunca 

4 yorum:

  1. Harika bir tatlı...Muhakkak deneyeceğim...Bu arada bloğunuz çok güzel...Bana ada beklerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım,takipçiliğinide isterim:)
    Sana da uğruyorum.)

    YanıtlaSil
  3. semacığım ben geldiiimmm ellerine sağlık çok güzel olmuşşş sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiin Emelciim bloguma.

    YanıtlaSil

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea