5 Haziran 2012 Salı

Hadi tatile gidiyoruz...

  Havalar bunaltıcı sıcağını gösterir göstermez ,sizi bilmem ama bende bir deniz,kum,güneş,doğa ve sessizlik özlemi başladı ki....Baktım olmuyor hep beraber tatil yapalım dedim :)Bırakın işinizi gücünüzü bir kenara.Tazelenmeye ihtiyacımız var,beş dakikalığına da olsa :(
   Madem tatile istediğim zaman gidemiyorum,bende seyahati yanıma getiririm.Pc me:))Eweet ilk olarak kalacağımız otelden başlayalım.

 Nasıl beğendiniz mi otelimizi?Bir de balkonuna bakalım isterseniz.
Ohhh miss gibi deniz havası burnuma kadar geldi hani:)Bu arada o kadehleri kaldırıyoruz masadan, buzz gibi limonata yeter bana.Ama balkonda oturmakla tatil geçmez ki ,hadi doğayı keşfetme zamanı!!

Çin seddi gibi mübarek in in bitmiyor, bakalım karşımıza ne çıkacak:)
Vaavv manzaraya baksana ben bu doğa harikasını görmek için 3 çin seddi deviririm beahh!!hadi devamm.
Geldik merdivenlerin sonuna.Ayaklarımız şişti o kadar yoldan sonra.Şimdi buzz gibi serin sulara atlama zamanı.Hadi hep beraber keyfine varalım denizin:))
Kumsalda da güneşin tadına vardıktan sonra,şimdi ayaklanın başka bir yere gidiyoruz.Sadece deniz değil ki burada ki su olayı.
Aman dikkat lütfen,kazasız belasız gidelim:)
 
Doğal harikalar diyarında gibiyiz.....
İşte burası da son durağımız.Son kez yüzün yüzüüün.....
Ayrılırken otelimize son bir defa uzaktan bakalım isterseniz.Aahhh aahh nasıl bırakıcaz buraları  :(
Her güzel şey gibi tatilimizin de sonuna geldik...Umarım siz de benimle biraz olsun eğlenip,tatil moduna girmişsinizdir:)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea