30 Mayıs 2012 Çarşamba

Elif Şafak'tan inciler

İlk olarak Elif Şafak'ı Firarperest kitabıyla tanıdım...
Bir arkadaşımın tavsiyesiydi,oku kendinden bişeyler bulacaksın demişti.Bendeki firarperestliği ilk o keşfetmişti sanırım.)Okudum ve hayran kaldım bu kadının inci gibi dökülen sözlerine.Nasıl güzel, sade ama marjinal bir anlatımdır dedim ve kendimi buldum bu kitapta.

     Sonra gerisi geldi kitaplarımın.Aşk ile devam ettim
Benim gözde kitabım ne diye sorarsanız ARAF olacak.İnsanın içinde yaşattığı korkuları ve depresyonu o kadar iyi anlatmıştı ki,tadına doyamadım diyebilirim.Hele  sonu öyle etkileyici ve kitabın temasını öylesine güzel tamamlayan bir sondu ki....Diyecek kelime bulamıyorum

Yeni kitap piyasaya süreceğini öğrendiğimde merakla bekledim.Farklı bir kitap kapağı beklediğini söylemişti hayranlarını.Erkek kılığında çıktı karşıma sonra.Sanırım İskender rolüne fazla kaptırmıştı kendini.)Romanın kapağı kadar içeriği de ilginçti.Sürükleyiciydi benim için

En son okuduğum kitabı ise Siyah Süt...Nerden elime geçti de aldım anlamıyorum halen.Depresyona soktu beni.Çok sıkıldım bu kitaptan öyle ki hatırlamak bile istemiyorum.Zaten Elif Şafak da böyle olmasını istemişti,okunsun ama hemen unutulsun....Unuttum bile,sahi adı neydi ki:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

sema'nın günlüğü Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea